WESC fest

Idag var jag och Daniel på en WESC fest i Santa Monica. Greger som äger WESC hade ett poolparty på Shangri-LA hotel.
Vi kom dit ganska sent, mitt i Anine Bings uppträdade som var ganska bra. Vi träffade Alexander Skarsgård, Mats, Greger och lite annat folk. Eftersom vi kom typ i slutet så blev det ett kort besök på festen.






Efteråt drog vi och åt vegan pizza.

När vi kom hem träffade vi Nati och Dhani i garaget som skulle flytta fisken igen. Natacha hade spänt fast fisken så fint med säkerhetsbältet.



Kommentarer
Postat av: Karo

Tjo jag är en kille som är 14 år från örebro.

jag undrar om jag kan få msn har så himla många frågor om usa jag själv ska kanske gå college i santa monica :) adda min msn om du är snäll(A)

[email protected]

www.twitter.com/karokaradakhi om du vill se bild på mig :)

2009-06-14 @ 11:12:18
Postat av: Ina

hahaha kan man få en närbild på fisken?

2009-06-14 @ 18:00:13
URL: http://beautyofmind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men snälla! Vad tror du skulle hände mellan dina ben, Natacha, om ni krockar och du har stoppat en glaskruka i skrevet och fäst den med säkerhetsbältet? Think, woman!

2009-06-14 @ 22:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0