Fula hundar

Harom dan nar jag gick i Runyon sjalv sa kom varldens fulaste hund och borjade ga jamte mig. Den var lite smatt rod/rosa och sag fladd ut, sen hade den 3 sma gra stran pa huvudet och var helt rynkig i ansiktet. Den sag helt dod ut, som en san hund man ser i zombie filmer. Den var riktigt obehaglig och jag fattar inte varfor man valjer att skaffa en san ful hund som man blir radd for bara av titta pa den. Men jag antar att det ar en smaksak...

Har kommer ett litet collage for att hylla alla fula hundar......

Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Okej tack för tipset! :) Jag & min pojkvän ska dit och semestra lite i 10 dagar. :p Kommer bli spännande! Och du är i LA eller? Vad hittar du på där?

2009-03-31 @ 06:26:00
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0