Pool hang och flytt

Idag har det varit en ganska hektisk dag.
Dagen borjade valdigt lugnt med att jag gick upp till poolen runt halv 12 tiden. Da ringde Natacha och sa att hon o Dhani skulle komma snart oxa. Jag tankte att det skulle vara okej att ga upp en timme innan o sen va dar uppe me dom i en timme. Da skulle jag nog inte branna mig sa mycket. Men tiden gick och jag kande hur huden borjade saga ifran, precis nar jag tankte att jag kanske skulle ga upp sa ringde Natacha o var har utanfor sa jag gick ner o hamtade dom o sa hangde vi vid poolen i ungefar 2 timmar till. DAA kan jag saga att jag kande mig brand. Daniel kom upp en stund sen oxa.
Jag och Daniel skulle ha som projekt idag att tomma mitt storage space som jag hyr o flytta grejerna till en vans garage och Natacha och Dhani var sa snalla o erbjod sig att hjalpa oss att flytta grejerna. Sa vi akte o hyrde en uhaul, tomde mitt forrad, hamtade lite grejer hemma hos oss (en sang o sant) och sen korde upp det till Kristians hus. Efter det var klockan mycket sa vi skyndade oss for att lamna tillbaka uhaulen i tid och sen drog vi till Astro burger och at. Dom har btw dom godaste burgarna i hela los angeles (bade for kottatare och vegetarianer) dom har en hel vegetarisk meny... mmm mums. Det ligger pa Santa Monica blvd och Gardner. Sen avslutade vi dagen med en pinkberry. saaa gott.
Och for att aterkomma till min branda hud sa ar jag sa sjuuuuukt brand, det dummaste man kan gora ar att ligga i L.A sol utan solskyddsfaktor i mer an en timme. Varning!!! Gor det inte om du inte vill se ut som en turist, hahaha!!!!








Natacha visar sitt ratta jag....


Kommentarer
Postat av: e

haha jag bränner mig även om jag har solskydd haha, min hy är jätte känslig mot solen tyvärr :/

2009-03-28 @ 11:29:30
URL: http://naturelle.devote.se
Postat av: mini

åå sköna poolbilder, precis vad jag också skulle behöva nu...våren dröjer här i sthlm. mini

2009-04-02 @ 09:19:25
URL: http://mamamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0