Resultatet

Har kommer en bild pa hur mitt har blev. Ljuset ar lite konstigt men man ser lite iaf. Det ar inte sa jattestor skillnad for hon ville inte branna av mitt har genom att gora for manga slingor men jag tycker att det ar mycket battre an innan iaf.
Efter att Tracy (frisoren) hade akt sa drog jag o gjorde runyon, snabbare an jag nansin har gjort det och nar jag kom hem sa fick jag nan allergi chock och nos non-stop i sakert 20 min. Det har aldrig hant innan sa det var lite konstigt.
Nu ska jag ga o vaxa armarna och ta en dusch. Sen ska jag laga middag till mig o killen. Det blir soya-kyckling, klyftpotatis och vegan brunsas och sallad....mums..... Jag ar saaaa hungrig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0