Santa Monica igar

ok sa igar akte jag o Natacha till Santa Monica och shoppade lite. Eller Natacha shoppade och jag kollade mest. Jag har lart mig att halla i pengar lite battre nu for tiden men Natacha tankte vi satta in pa rehab, haha.
Roligast hade vi inne pa Kitson outlet butiken dar Natachas kompis Louise jobbade for dagen. Dar inne hade dom nagra sota, rosa kaniner som man kunde spela in sin egen rost pa. Och Natacha fick sa klart en snilleblixt: spela in trevliga barnforbjudna ord. Sa vi stog dar i butiken och spelade in saker som "fuck you" "suck my dick" och "motherfucker".... ganska omoget jag vet. Men sen da sa radade vi upp dom sa fint och gick en bit darifran och vantade pa att nagra stackars barn skulle ga o trycka pa dom dar sakerna..... efter ett litet tag kom det ett gang asiater som borjade leka med dom sota kaninerna och gissa om dom blev chockade nar dom fick hora vad dom gulliga kaninerna sa... och vi stog dar o skrattade sa tararna sprutade......
Efter det gick vi o at pa en riktig amerikansk diner och sen akte vi hem.....
Att ata pa en amerikansk diner efter att ha varit magsjuk var inte det basta jag gjort sa jag fick va hemma o ta det lugnt resten av kvallen....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0