Dan innan min födelsedag....wiiipppiii!

Hockey hockey hockey.... Idag vann the Ducks!! As kasst!! Matchen var lite mer spännande än sist men tråkigt att sverige förlorade.... ¨vår gode vän¨ Niklas Kronwall hade fixat biljetter till oss igen och vi hejade stenhårt på dom men det gick åt helvete. Det roligaste var när matchen var slut och alla började slåss med alla på isen..... synd att jag var så slö med kameran och inte fick det på film för det hade varit kul för er att se... hehe... men här fick jag en bild på dramat iallafall..







Innan hockeyn idag så var jag och Nati på en massa möten, det gick fantastiskt bra igen och vi ska ha ett followup möte på fredag. Då ska vi presentera vårt projekt för några människor och NEJ det är inte Rebellious Couture möten vi springer på just nu, det är för vårt andra projekt. Det känns som det kommer börja hända saker snart... det går åt rätt håll iallafall.
Efter mötena så åkte vi och tvättade min bil som jag inte har tvättat sen jag köpte den,,, hehe... ooops!
Nati var rastlös medans vi väntade på tvätten så hon hittade en nallemaskin och skulle ge sig fan på att fånga en nalle. På fjärde försöket så lyckades hon få ner en i hålet... det har blivit våran bilmaskot nu :) Man kan ha ganska kul på en biltvätt faktiskt.
Sen drog vi till Target och ULTA och köpte lite skit och sen hade jag en arg pojkvän väntandes hemma för att åka till hockeymatchen.... jag var lite sen:)





jag ser jättekonstig ut på denna bilden,,,


Poseiga eller vad? haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0