Downtown shopping

Idag har vi varit o sprungit i downtown efter knappar och en massa små pluttriga saker som man kan sy på tröjor och sånt.
Vi hittade jättefina band som man kan göra armband av och sen köpte vi nitar och knappar och annat småplock.
Efter det åkte vi och köpte massa soja kött till mig i Thaitown, där kan man hitta sojalax, sojaräkor, soja kyckling fileer och massa massa massa annat sojakött. Det är paradiset för vegetarianer.
Sen åkte vi och åt sushi på favvo sushistället Sushi mac. Dom har bästa och billigaste sushin i hela L.A :)
Efter det drog vi till Marshalls som är en jättebillig outletaktig affär där vi hittade massa saker oxå.
Sen åkte vi hem och vid 12 tiden på natten gick jag, Natacha och Dhani till Pinkberry, mumsi mumsi...






jag ser gravid ut, haha

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja, jag såg din blogg på startsidan. Jättekul! Jag bor i München och går en utbildnig till hudterapeut eller liknande :-)Har bott här i snart 3,5 år nu, tiden går så fort.. Hur länge har du bott i LA och hur går det med modellandet?

Kram på dig

2009-05-06 @ 15:05:59
URL: http://ulrikarasmark.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ja, jag såg din blogg på startsidan. Jättekul! Jag bor i München och går en utbildnig till hudterapeut eller liknande :-)Har bott här i snart 3,5 år nu, tiden går så fort.. Hur länge har du bott i LA och hur går det med modellandet?

Kram på dig

2009-05-06 @ 15:06:04
URL: http://ulrikarasmark.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hallo!

Jag ville bara kommentera att du har en intressant blogg, du verkar leva ett jävligt roligt liv där borta, blir avundsjuk!



2009-05-06 @ 15:12:20
URL: http://lmt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0