Ett fall mot döden

När vi var på Six Flags för nån vecka sen så skulle jag, Daniel och Marcus utmana ödet och åka en helt sjuk grej.

Man händes fast i en dyna typ och sen hakade dom fast en i en liten tunn lina, man hängde handlöst framåt och hissades upp ca 100 m rätt upp i luften. Sen när vi själva drog i snöret för att släppas ner så var det frittfall mot marken först innan man började gunga. Det var något av det sjukaste jag varit med om. När vi var uppe på toppen precis innan vi skulle släppas ner så började jag få panikattacker och blundade hela vägen ner tills vi började gunga fram o tillbaka.

Jag har egentligen höjdskräck så att utsätta sig för något sånt där kan inte vara hälsosamt för hjärtat men jag gjorde det och är jättestolt över mig själv :) Jag tror inte att jag skulle göra om det om jag fick chansen men vem vet, det var ju faktiskt sjukt häftigt.

Här är en video från när vi hoppade, Dhani och Natacha stog där nere och väntade för dom vågade inte följa me, hehe

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0