Frisören

Imon ska jag hem till min frisör och fixa min utväxt och bli lite blondare.
Jag ska absolut inte bli platinablond men jag ska bli som jag var förra sommaren, jag har kommit på att det är den färgen som passar mig bäst.
I vanliga fall kommer frisören hem till mig då det är house call men hon gav mig halva priset och därför åker jag hem till henne.
Det ska bli så skönt att fixa håret för jag känner mig så ful när jag har utväxt. Det spelar ingen roll hur fin sminkning, frisyr eller kläder man har, man känner sig lika ful ändå.

Eftersom jag var svart hårig innan jag bestämde mig för att bli blond igen så kommer jag inte nå mitt resultat efter denna gången heller för jag vill inte förstöra mitt hår men poängen är att jag ska få denna färgen som jag har på bilden nedan.....


och det här är jag i det blondaste man kan bli..... 


Kommentarer
Postat av: linus

sexig som faan<3

2010-07-11 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0