Googla sitt namn

Jag har fått i uppgift att hitta all press på mig och då går man så klart till google och skriver in sitt namn.
Man blir chockad ibland vad mycket skit man kan hitta. Vissa saker är jätteroliga och vissa saker är mindre roliga som man önskar kunde försvinna från internet för all evighet.
Något av det första som kommer upp när man söker på mitt namn är denna bilden.....



Hur kul är det att ha en sån grej som förföljer en resten av livet? Detta var en grej jag gjorde när jag var ostabil i livet och levde för dagen, det var alkohol inblandat och dåligt inflytande av folk runt omkring.
Visst är det kul att leva för dagen men man faktiskt tänka på att det finns en morgon dag och är du en gång på internet så försvinner det aldrig sen..
Google hittar ALLT så man måste vara försiktig. Det är lite sent för mig att tänka på det men nu försöker jag ändå tänka mig för....




Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bra vara "efter klok" men du verka ha lärt dig av din grej vilket är skit strongt av dig!:) man växer och mognar.. bara försöka "rycka på axlarna" folk förändras och alla gör väl dumma saker nångång i livet!:) tänk så, och visst kan förstå med alla dessa jävla bilderna och grejs som man vill ska försvinna men går inte men se det som en utveckling av ditt liv istället vettja:)

2009-05-22 @ 22:07:09
URL: http://eckka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ägd

Slampa

2009-05-25 @ 10:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0