Hemmafru

Vissa dagar behöver man bara ta för att komma ifatt i livet och idag har varit en sådan dag.
Sen exakt 1 månad tillbaka så har vi haft gäster oavbrutet och allt har varit uppochner vänt. Man har inte hunnit tvätta, städa eller handla mat. Allt har varit en enda stor röra och man har varit hemma väldigt lite och inte hunnit med nånting.
Idag började jag dagen med att tvätta, jag hade 5 maskiner att tvätta, alla proppfulla. Tänk vad mycket det samlas på fyra veckor med alla gästers handdukar och lakan. Jag har slängt ut all rentvätt på sängen nu och vill helst inte ta tag i det.


Sen var jag tvungen att plugga lite accounting, samtidigt som jag gjorde det gjorde jag lite pysselgrejer. Mer av det får ni se en annan gång när allt är klart :)
Jag har lagat mat och städat lite i köket och nu sitter vi och kollar på en film som heter Frost/Nixon, väldigt bra än så länge.
Imon ska vi upp tidigt och åka till stranden om vädret tillåter, jippppiiii!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0