Hollywood blvd

Gissa vad jag egentligen skulle ha börjat detta inlägget med? IDAAAAAAG..... haha.....nä men idag började dagen med att jag väcktes av ett samtal från en potentiel framtida manager. Han ville träffa mig och Natacha idag klockan 14. Vi pratade om lite allmänna grejer först sen presenterade vi vårt projekt för honom och han var aspepp. Han tyckte att det var superbra och ville gärna hjälpa oss. Sen om han gör det eller inte får vi se men det var kul att höra från någon som han att vår ide var jättebra.
När vi satt där på Cafe Primo så kom det en jättekänd skådespelare som jag verkligen inte kan komma på namnet på och jag stör mig jättemycket men jag SKA komma på det så säger jag till sen.

Efter mötet gick vi hem och bytte om till mer Hollywood blvd kläder och gick dit och tog kort på konstiga människor, jag har som uppgift i min fotoklass att ta porträtt bilder på folk och behövde 12 bilder så jag tänkte att Hollywood blvd är perfekt för det.










När vi ändå var där passade vi på att gå in på Forever 21 och shoppa lite, hehe. Jag hittade ett fint linne och en klänning och man kan säga att jag fick det av Natacha för jag fick ju presentkort där av henne, så tack gumman!!!





Sen drog jag hem och gjorde ett skolprojekt..


Och detta köpte jag för nån dag sen när vi var ute o shoppade :)




Kommentarer
Postat av: moonzanna

Hej!



Vi på bracy.se gillar din blogg och erbjuder dig att inleda ett samarbete med oss.



Är du intresserad ??



Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

2009-05-20 @ 18:00:55
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0