Jagade

Klockan är halv 4 på morgonen och jag kom precis hem från en myskväll hos Nati och Dhani. Vi kollade på Role Models, vilket var en väldigt rolig film måste jag säga och sen satt vi bara och berättade stories. Jättemysigt var det.

Tidigare på dan var jag och Nati på Forever 21 och Sephora. Jag köpte ett Id make up starter kit till min mamma och Natacha köpte lite grejer på Forever 21.  Jag hittade inget där idag, jag vet inte om det bara var att jag inte var på mitt bästa shoppinghumör.


Sen efter det skulle vi till Ralphs och då blev vi nästan kidnappade, skickade till Ryssland och sålda som oskulder till rika oljeshejkar. Det var nämligen en skum kille som började följa efter oss. Sen helt plötsligt så gick han framför oss och gick åt sidan och ringde ett samtal. Då ser vi på andra sidan hur en annan skum kille med luva på går och pratar i telefon. Vi blev skiträdda men fortsatte att gå. Vi trodde att dom kanske pratade ihop sig och skicka en van som skulle plocka upp oss o kidnappa oss där mitt på gatan. Då skulle ingen hinna märka nått. När vi kom till Ralphs andades vi ut, säker mark trodde vi!
Men då ser vi dom 2 killarna där inne. Då insåg vi att vi inte kunde gå hem så vi ringde en taxi. Det är bara ca 400 m från Ralphs hem till oss men vi vågade inte gå. Vi var jätte rädda och man kanske kan tycka att vi överdrev men tänk om det var så att nån skulle kidnappa oss. Det är bättre att ta det säkra före det osäkra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0