Jordbävning

Förresten, glömde en sak.
Alla har tjatat om jordbävningen som var idag. Natacha ringde och frågade om jag hade känt skalvet.... och jag bara satt där som ett frågetecken.....vadå? Jag hade inte känt ett skit. Jätteledsen var jag för jag vill också känna ett skalv nångång, jag har bott i L.A i 2 år och jag har missat alla skalv som har varit.
Sen facebookade alla om skalvet och jag var den enda som inte hade känt nått :(
Jag och Natacha kom fram till att det antagligen var det så att eftersom vi bor lite uppe på ett berg så kanske det känns mindre här för att berget dämpar skalvet. Det känns som en vettig förklaring. (hon var på the grove när det hände, därför kände hon det)




Kommentarer
Postat av: Cecilia Julin

Svar: Härligt! Ja, hon är jätte snygg!

2009-05-18 @ 22:01:52
URL: http://aswedishgirloncrete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0