No Doubt, The Sounds, Paramore i helgen

Woohooo, idag fick vi klart att vi står på både No Doubts och The Sounds lista för konserten i Chula Vista/San Diego på fredag.
Eftersom vi missar när dom spelar i Los Angeles i Juli så tänkte vi att vi kunde åka till en annan stad dom spelar i som ligger nära här och Chula Vista ligger bara 2.5 timme härifrån.
Vi skulle egentligen åka till Hawaii i helgen men det känns inte som det finns tid till det nu och jag vill väldigt gärna se denna konserten.....

Kommentarer
Postat av: Antonia

nej men nu blir jag ju grymt avundsjuk :O jag skulle också vilja gå allt det där :P

2009-05-21 @ 11:10:39
URL: http://avengedsevenfold.blogg.se/
Postat av: Antonia

sv: nu hjälpte du inte direkt min avundsjuka :P haha

2009-05-21 @ 11:27:10
URL: http://avengedsevenfold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0