Skön dag

Idag har det varit full rulle hela dagen. Dagen började med att jag och Natacha åkte ner till Downtown igen. Det är vårt nya favorit häng, haha. Nej men vi har startat upp en ny business nu så vi behövde utöka våra resurser och det bästa stället för det är downtown. Vi hittade massa roliga saker.


Detta är när allt börjar stängas ner (Hitta ett fel!!! haha)

Efter downtown åkte vi och hämtade upp Dhani och åkte och åt på Kung Pao Bistro som är min favvo Kina restaurang här i L.A, dom har en hel vegetarisk meny med massa olika sojakötter.
Sen drog vi till Pinkberry, hm, ovanligt :)



Efter det så gick vi hem en liten liten stund och jag hade photoshoot med Daniel och hans snygga kalsonger och Trig.com tuttar, han fick in lite smygreklam för sitt företag mitt i shootet. Grymt sexig bild, eller hur?!



Daniel och Andreas skulle ut och äta för det är Andreas sista kväll och jag föreslog Cheesecake Factory så jag kunde följa med o äta cheesecake, jag är en riktig tjockis och bara älskar sötsaker. Sen vet jag att min partner in crime aldrig tackar nej till en cheesecake så jag ringde henne och självklart ville hon med.
Vi åt lite mer mat och delade på en cheesecake för det gick bara inte att få ner en hel hur mycket man än ville.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Väldigt blont hår Nati har här haha!

2009-05-10 @ 11:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0