Slö-röv

Idag har jag varit en riktig slö-röv. Jag vaknade och kunde knappt gå av träningsvärken som jag hade fått från plåtningen igår. Och under dagen blev det bara värre och värre. Jag har suttit i soffan med datorn och tvn hela dagen förutom när jag gick ut för att öppna åt delivery killen...sushi... mums!
Sen när klockan blev runt 22 så kollade jag med min pinkberry kompis (Natacha) om hon ville gå o ta en pinkberry och självklart lämnar hon mig aldrig i sticket.... så det blev pinkberry som en bra avslutning på dagen.
Sen hängde vi runt på Ralphs (mataffär) i ungefär en timme och kollade på en massa konstiga saker.... jag älskar att gå i mataffärer när jag har tid, man hittar saker som man aldrig skulle kolla på annars. Man är oftast som en liten förinställd robot när man går in i en mataffär, man vet vad man ska ha när man går in, exakt vilken produkt, märke m.m och det är sällan man kollar efter nått nytt kul för man har oftast inte tid. Men såhär på kvällarna när man inte har nått bättre för sig så kan man hitta all skit i världen, haha....

Jag tog inga bilder idag så jag bjuder på en gammal gammal bild på mig som Patrik Book har tagit.


Kommentarer
Postat av: moonzanna

det var en otroligt vacker bild. Jag gillar färgerna väldigt mycket !

2009-05-18 @ 16:50:40
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0