Träning, pinkberry och bilder

Idag har dagen gått så sjukt fort, jag vaknade runt 12, gjorde 3 sorters pannkakor: blåbär, banan/choklad och jordgubb.
Sen var det dags för jobb. Jag hade en massa papper att fixa till imorgon då jag ska träffa advokaten. Jag vill inte berätta än vad jag håller på med för om det inte går igenom vill jag inte att ni ska säga att jag bara snackar skit. Sååå jag kommer berätta när det börjar bli klart :)
Efter några timmars jobb så ringde Natacha och ville göra runyon och självklart ville jag me för jag behöver träna lite.  När vi hade gått där i ca 1 timme så tyckte vi att vi behövde mer träning så vi gick ner till mitt gym en stund. Gym är det tråkigaste som finns tycker jag men det ger reslutat (om man går regelbundet inte en gång i månaden, hehe). Men vi ska försöka bli bättre på det där, jag vet att jag har sagt det förr men jag säger det igen, denna gången kanske det blir nått av det.
Efter träningen så åkte vi upp till Ville och hämtade en skiva med bilderna han hade tagit den kvällen när vi fotade med Yann Dandois. Villes stil är helt annorlunda mot vad någon av oss har gjort tidigare.
Sen tyckte vi att vi förtjänade en pinkberry eftersom vi hade varit så duktiga....

Och nu på kvällen så lagade jag mat och kollade på film med min pussesnutt....




Vi smyger på Yann som inte vill visa oss bilderna








Alla bilder är tagna av:

Ville Akseli Juurikkala


Kommentarer
Postat av: emelie

grymt snygga bildeR :)

2009-05-29 @ 10:29:28
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Susanne

Helt ... bilder! =) Ja, vet inte vilket ord som är lämpligast att använda. Vackra låter lite konstlat... men de är otroligt stilfulla, men samtidigt gjorda med grym effektfullhet! tummen upp

2009-05-29 @ 22:49:54
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
  • Follow Emilia Carpinisan
  • RSS 2.0